sandramia

Alla inlägg under maj 2012

Av Sandra - 18 maj 2012 20:26

Shulululu, min fredag har varit helt okej faktiskt!

Först vaknar man vid 9.00 av att det var så himla varmt i rummet! Sedan har vi ätit, gått ut en sväng, tagit en massa kort, (som vanligt) hihi. Nyss var vi ut igen och plockade en hel del gräs åt kaninerna, så dom vart super lyckliga!


Nu blir det att dra ner och käka ris & Kassler.

Efter att vi har ätit så ska vi iväg en sväng och provfiska lite, hoppas det går bra.

Var längesen man var ut och fiskade.

puss&kram Sandra


Av Sandra - 17 maj 2012 19:30

   Hejjhejj, hoppas ni gillar att kolla på mina bilder,

slänger ju in en hel del bilder här! pusss! :*



   











Av Sandra - 17 maj 2012 18:15

Hejhej allt bra med er? själv är det nog super!

Gick upp runt 11 tiden imorse och åt, :) sedan har vi inte gjort så mycket förutom att mata kaninerna, vart över till mormor, hon bjöd oss på mat. Och nu sitter vi här o nördar.


Det har varit konstigt väder idag, först sol sedan regn, sedan sol osv sådär.

Ska väl ta och kolla efter någon bra film, som man kan se på ikväll.

Ha en fortsatt trevlig dag alla underbara!

Puss&Kram Sandra


Av Sandra - 16 maj 2012 19:29

När elen gick stängde turbinerna av sig och innan Fortum hann öppna dammluckorna hann vattenflödet stiga rejält. Då steg vattennivåerna i Dalälven och kanalerna i Koppardalen och Qlturhuset översvämmandes. "Det såg förskräckligt ut" säger Joacim Hall, fritidsledare på Qlturhuset. Nu måste golvet brytas upp och Qlturhuset är stängt fram tills på fredag.

Jobbigt läge säger ja bara..



Av Sandra - 16 maj 2012 18:59

Du? Jag vet bäst själv hur jag fungerar & vad ja tål o inte tål!

Kan dricka Coca cola helt utan problem! Där seru! Höhö!



Av Sandra - 16 maj 2012 17:51

Hejhej, nu har ja äntligen kommit hem..

stackars dom som bor i Avesta och runt om, till o med dom i horndal.. Strömavbrott.. I avesta har dom haft det hela dagen ungefär, vi har haft ström i horndal ända fram tills för nån timme sen, då slocknade allt! Men tur är så har jag iallafall ström här hemma!! 


Becca hängde med mig hem, och snart blir det äta, kanske grillat, :)

Hur har eran dag varit då? Rolig, jobbig, tråkig?

Min dag har varit jobbig! Huvudvärk hela dagen..

Annars är det helt okej med mig!

Puss&Kram Sandra





Av Sandra - 15 maj 2012 22:07















Av Sandra - 15 maj 2012 17:11

Hejhej, fick mina bilder idag!

Borde nog köpa ett nytt album för mitt är nästan fullt!

Om ett tag ska jag nog åka iväg med mamma och Mia o träna hundarna,

Ska bli kul att följa med igen, eftersom att de var längesen!

Och det blir jag som tar kort med.. ;P Men det är kul att fotta!

Puss&Kram Sandra


 

Presentation


Hej jag heter Sandra och jag bloggar om musik, tips och för det mesta vad som händer i mitt liv! Kommentera Gärna :)!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

vad är ditt Favorit djur?
 Katt
 Hund
 Kanin
 Marsvin

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards