sandramia

Alla inlägg under maj 2012

Av Sandra - 31 maj 2012 20:45

Imorgon blir det först Sandviken med klassen,

Sedan vänta på bussen 1,5 timme..

Ska in till stan och möta rebecca antagligen, gå på karnevalen.

Ha en bra dag alla puss Sandra! :*

Av Sandra - 31 maj 2012 20:30

Måste bara säga att några i klassen har vart grymt duktiga på tekniken.

Vi håller på att bygga lådbilar, för på skolavslutningen så blir det lådbilsrace!

Riktigt häftigt att dom kunde få den så bra,

Däremot är inte våran klar än, den blir nog klar på måndag,

Imorgon ska vi inte ha teknik, då ska vi till Sandviken

Badstranden, Vi ska göra en massa aktiviteter. Blir nog rätt kul!

puss på er bästa!


Blixten! Ni känner väl igen han ?

Av Sandra - 30 maj 2012 21:48

Hejhej hur har eran Onsdag varit? Såhär har min vart..

Skolan först.. typ inga vanliga lektioner, sätt film & fixat med lådbilen.

Sedan har ja vart iväg till stan och köpt avslutningskläder!

Blev riktigt nöjd faktiskt. 

Så ser en bra skoldag ut.

bara "chilla livet" som sakt asså "slappa skoldagen lång"


Morgondagen ser lite ändrad ut.

Först städa i Hemkunskapssalen, sedan ha idrott,

några i klassen ska hålla i den lektionen.

Nyfiken på vad det blir för något.

Sedan har jag ingen aning om vad det blir,

det återstår att se det imorgon!


Måste bara säga att jag saknar verkligen att ha någon att krama om,

Vill ha någon som älskar mig för den jag är, "Den perfekta pojkvännen" Jadu.. Finns den?..

Den frågan finns de nog inget bra svar på!

Puss på er underbara!


Av Sandra - 29 maj 2012 15:58

Hejhej alla underbara, Idag är det en tråkig dag.

Hemma o är sjuk, huvudvärk som feber, vill gå ut i solen,

men kan inte, har redan solbrännt mig som tusan,

har ju typ solexem över hela kroppen,

svider och kliar som fan, blir så irriterad på det.

Borde ha varit mer försiktigare.


Nej nu ska jag nog ut en sväng,

Hoppas det är bra med er! puss&kram Sandra


Av Sandra - 27 maj 2012 18:09



Först blev det brännboll sedan paddla kanot.

Ångrar nästan att ja inte hängde på att paddla ;P


 




Sedan blev det bad,

O efter badet vart de grillade marshmalows (stavning)?xd


   







Av Sandra - 27 maj 2012 18:00

Hejhej, nu är jag äntligen hemma, har haft det riktigt bra i Pellbo, förutom att ja inte fick sova något..

Sen blev ja väldigt solbränd.. är alldeles röd & de svider!

Men ja får skylla mig själv som lägger mig i solen så länge som ja gjorde!.


Vi spelade Brännboll ett par gånger, var kul att titta på,

Sedan var dom ner till sjön och paddla kanot, ja gjorde inte det..

Va nog rädd för att ramla i haha.


Sen glömmer man ju inte direkt när ja skrämmde vettet ur hela klassen..

Var kul att se/höra dem när dom vart så rädda, var inte ens meningen att skrämma dem.

Ska lägga in bilderna på datan, så det kommer snart bilder med

pussokram på er!

Av Sandra - 26 maj 2012 09:35

Nu har ja packat ner sängkläder med,

Om några minuter drar jag till Julia sedan drar hon & ja till Pellbo!

Hej så länge alla underbara!

puss&kram


Av Sandra - 25 maj 2012 23:27

   



Först super fint väder, som förvandlas till regnskur.. buuhhrr..

Söta rasmus är med också! 


   


Skrotan och Lilleman ser ganska trötta ut,

De var nog värmen som gjorde dom så slöa ;P



O här har ni Lilla mig, :P

Men ser ganska bra ut i krusat hår eller hur ? :)

Presentation


Hej jag heter Sandra och jag bloggar om musik, tips och för det mesta vad som händer i mitt liv! Kommentera Gärna :)!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

vad är ditt Favorit djur?
 Katt
 Hund
 Kanin
 Marsvin

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards