sandramia

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Sandra - 21 maj 2012 19:26

Hejhej, väldigt jobbig och långtråkig dag i skolan idag,

gjorde aldrig provet, flyttade det till på torsdag istället, så att ja kan plugga mer o känna mig mer säker.

Första lektionen idag var So/Sv. Sedan Kemi provet, och efter det drog vi till Klinten och skulle ha orienterings prov, 6/9 rätt iaf, men gick ju helt vilse ett par gånger med :)!

Men ganska bra vart det för att gått vilse,

hittade vissligen inte dom 3 sista kontrollerna

men fick ju alla rätt av dom ja hittat, ganska stolt själv haha :)


Ska väl snart sätta mig ner och plugga lite biologi tills imorn, har muntlig redovisning..

eftersom att ja har missat några prov så skulle jag göra muntligt istället.

Nej nu ska ja dra ut en sväng innan solen försvinner

puss&Kram :*



Presentation


Hej jag heter Sandra och jag bloggar om musik, tips och för det mesta vad som händer i mitt liv! Kommentera Gärna :)!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

vad är ditt Favorit djur?
 Katt
 Hund
 Kanin
 Marsvin

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards