sandramia

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Sandra - 14 maj 2012 23:12

Godkväll! Nu är det läggdags för mig, blir inte lika sent som igår iallafall.

Blev inte riktigt klar med Uppgiften, Men tar och fixar till resten imorgon!

Imorgon är det Nationella prov i matte.. Sista Nationella provet! Yeah! Men det dåliga är att jag kommer inte att klara mig ut med ett G i matte, vad jag tror iallafall, för är inge bra alls på det. Men hoppas ju på ett G iallafall!


Pratade nyss med Robin, Snacka om att man saknar han så sjukt jävla mycket, vad ska man göra åt saken egentligen? Vill träffa han så fort som möjligt, men det finns ingen tid till det än, men snart HOPPAS JAG!!

Du lyste upp mina dagar och gjorde mig till den lyckligaste, Vet du?

Du gör mig till den lyckligaste fortfarande, Älskar dig enormt mycket, Spelar ingen roll vad andra säger, det är mellan dig och mig ellerhur? Om vi verkligen älskar varandra så ska inget hindra oss, ingen kan hindra oss!

Älskar dig nu & föralltid! Puss&Kram


"Varje gång jag blundar, Är det dig jag ser"



Av Sandra - 14 maj 2012 16:47

Hejhej alla underbara läsare!

Allt bra med er idag? Själv är det väl sådär.. ont i magen igen..

Blir stressad när det gäller skolan..


Ska väl dra ner och se på tv en stund nu! är så sjukt trött!

Fan justja! måste fixa några skolsaker med..

Nån mer än ja som tycker att skolan är tråkig?

Visst det kan vara roligt ibland, men oftast inte!

Puss&Kram Sandra



Victors fel att jag lyssnar på denna låt!

Så söt ändå :)

Av Sandra - 14 maj 2012 00:07

 

Presentation


Hej jag heter Sandra och jag bloggar om musik, tips och för det mesta vad som händer i mitt liv! Kommentera Gärna :)!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

vad är ditt Favorit djur?
 Katt
 Hund
 Kanin
 Marsvin

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards