sandramia

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Sandra - 23 maj 2012 22:21

Såhär ser min kväll ut.

Fika en stund ute i solen, med glass!

Sedan mot kvällningen Jordbubbar, super gott!

Sen dusch, nu ska ja fixa lite skolsaker,

Godnatt puss & kram :*



Av Sandra - 23 maj 2012 22:03

Hejhej, snacka om att tiden flyger iväg. bara 2 veckor kvar i skolan.

Var ledig idag, så jävla skönt, slappade som fan i solen.. Och fick lyssna på en gnällig morfar,

men som sakt släkten är ju alltid värst.


Så här ser sista skoldagarna ut som är kvar.

Torsdag: Prov, annars helt vanlig dag.

Fredag: två prov (matte & biologi)

Helgen blir det nog Pällbo med klassen.

Måndag: Um (ungdomsmottagningen) de lustiga med det

är att dom lovade oss det i 7:an men det blir av i 9:an istället.

Tisdag: Biologi prov..

Ons/tors: helt vanliga dagar.

Fredag: Frilufs dag i Sandviken ;D

Sen hela helgen är det karneval. De ska bli kul!

Måndag: Vet inte riktigt, lite städning oså säkert.

Tisdag: Städa ur skåpen, Lådbilsrace och Brännboll mot lärarna!

Sedan avsluttning, Med middag mm!


Presentation


Hej jag heter Sandra och jag bloggar om musik, tips och för det mesta vad som händer i mitt liv! Kommentera Gärna :)!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

vad är ditt Favorit djur?
 Katt
 Hund
 Kanin
 Marsvin

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards