sandramia

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Sandra - 7 maj 2012 23:31

Hejhej!

Har inte skrivit något idag för att jag var så trött när jag kom hem ifrån skolan, så har bara lagt mig i soffan och glott på "Prison Break" hela tiden, var ut en sväng till kaninerna med, och dom var så glada & nöjda så. :D


Sitter just nu och snackar med en bra vän, han är ärlig, och sjukt snäll!

Tack för att du finns för mig!


Kollade för en stund sen igenom mina almbum, o mår inte bra av att se korten, många kort på mig och Robin, Älskar dig, men samtidigt så vet jag inte hur jag ska göra, du säger att du fortfarande älskar mig, men efter allt? Vi har gått igenom mycket tillsammans, Gråtit tillsammans, Skrattat tillsammans, Gått igenom svåra saker tillsammans, Du betyder så sjukt mycket för mig. Hoppas du och jag kan träffas så snart som möjligt! Vill snacka om en hel del med dig!


Nu ska ja återgå till min tv-serie "Prison Break" måste se hur avsnittet slutar, men det slutar alltid så spännande, så man måste ju bara fortsätta kolla vidare! haha!

Puss&Kram Sandra!



Presentation


Hej jag heter Sandra och jag bloggar om musik, tips och för det mesta vad som händer i mitt liv! Kommentera Gärna :)!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

vad är ditt Favorit djur?
 Katt
 Hund
 Kanin
 Marsvin

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards