sandramia

Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

Klassen, Kommer sakna er!

Av Sandra - 7 juni 2012 13:46

Snacka om att man kommer sakna sin klass.

Visst har vi haft dåliga stunder men vi har också haft dom bästa stunderna!

När vi åt middag o vissa läste upp sina "tal" så vart man tårögd.

Och Jens hade skrivit ett underbart tal!

Att få veta att vi inte är någon klass längre..

De känns ganska jobbigt, men kommer träffa en del i Avesta i höst.

puss&Kram





 
 
karin

karin

7 juni 2012 20:44

Känner desamma! Man har inte tänkt på det under den tiden man gått på skolan med klassen, men nu börjar det kännas. Sedan är man ju också lite nervös inför gymnasiet ;)

http://denkarinjagvillvara.bloggplatsen.se

Sandra

7 juni 2012 21:06

Jo, trodde inte ja skulle sakna dom så mycket som ja redan gör. Alla splittras ju nästan. Kommer väl träffa en del i höst. Men det kommer inte vara samma sak. Jo klart man är nervös inför gymnasium i höst. Är det ja med. :)

 
Emelie Lindholm

Emelie Lindholm

8 juni 2012 11:07

Så fina ni är du och din klass. Ja det tror jag det att du kommer att sakna din klass. Jag har ju gått ur sjuan nu jag men jag kommer att sakna en del under lovet. Men som tur är så har jag två år kvar i högstadiet. Ha en bra sommar nu sandra.kram

http://terese001.bloggplatsen.se

Sandra

8 juni 2012 14:52

De ska ja, så fort min arm har läkt.. kram på dig

 
Ingen bild

Felicija

8 juni 2012 16:02


Frågestund i bloggen! :D
Så många frågor du ställer länkar jag dig i svarsinlägget! :D
Ingen fråga är för dum! :)

300-700 unika om dagen har jag osså! :D
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 2 januari 2013 01:19

Hej, nu vare ett bra tag sen sist, men har bestämt mig för att sluta blogga här, skaffat en ny blogg, så gå gärna in på den, kommer skriva ungefär varje dag där, mycket lättare o bättre att skriva där iaf    www.nattstad.se/sandramia ...

Av Sandra - 8 november 2012 21:17

Hejhej, Allt bra med er? tänkte skriva lite om gårdagen först. Tyvärr ingen skola igår, men på kvällen åkte jag med mormor & morfar till kusinerna, för min moster Monika fyllde år och kusin Amanda fyllde också år, så vi blev där ett bra tag och f...

Av Sandra - 6 november 2012 23:23

Hejhej, blev tyvärr hemma idag. Är Inge pigg alls, illamående o huvudvärk :/ idag har jag inte alls gjort mycket, fick hem mina kort idag som ja beställt. Så har satt in några i albumet o några på väggen! Sen var de någon hit idag som visade massor a...

Av Sandra - 5 november 2012 23:47

Hellu!!Rätt bra dag idag har de faktiskt varit. Först skolan "tråkigt" sedan stan, åt pizza med Joakim och Rebecca.. Visst var de gott men dom lyssna inte ett dugg på vad vi skulle ha, vi fick en kebabpizza som vi ville men dumt nog hällde dom sås på...

Av Sandra - 4 november 2012 22:59


 

Presentation


Hej jag heter Sandra och jag bloggar om musik, tips och för det mesta vad som händer i mitt liv! Kommentera Gärna :)!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

vad är ditt Favorit djur?
 Katt
 Hund
 Kanin
 Marsvin

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards