sandramia

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Sandra - 8 juni 2012 21:43

Hejhej, hoppas allt är okej med er!

Själv har ja haft en riktig otur till start på sommarlovet.


Så här är det:

Efter "klassfesten" när ja hade kommit hem så blev ja sjuk.

Igår mådde ja mycket bättre,

Men så sent som 23.00 igår kväll,

 Så hade pappa precis lagt sig o mamma hade somnat i soffan,

så började hundarna bråka, o ja gick emellan.

Dumt gjort kanske, men ville inte att någon av dom skulle bli skadade,

sedan vaknar mamma av att höra hundarna, så hon tar tag i Mejja o Nelly,

Och såklart ska min arm hamna emellan hundarna, så Mejja hugger mig i armen istället för Nelly.

Inget är brutet eller så. Men har jätte svårt att ex. klä på mig, bära saker

och skriva. Tur att ja inte är vänsterhänt iallafall!

Kram på er!


Presentation


Hej jag heter Sandra och jag bloggar om musik, tips och för det mesta vad som händer i mitt liv! Kommentera Gärna :)!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

vad är ditt Favorit djur?
 Katt
 Hund
 Kanin
 Marsvin

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards